HomeХобби и стильRelated VideosMore From: Dre Drexler

Our Wedding + Honeymoon in Hawaii | Bre + Dre Drexler

1799 ratings | 57502 views
What’s up guys! As we begin December, the last month of the year, I always like to look back at my year and think about all of the blessings I received. And 2015 has definitely been the best year of my life!! I was told by my Pastor in 2014 that 2015 would be my Big Year of increase and it definitely was! To kick off the year, on Feb 26th, I married the Love of my Life, Bre Drexler. It was always my dream to get married in Maui, Hawaii and God made it happen for me! We actually spent two weeks out there for our honeymoon as well! We had the time of our lives! I even Vlogged the trip for you guys as much as I could, the rest of the time I was kinda busy with my wife ;) Thank you so much to our lovely family for putting this all together for us! We felt so blessed! We made Amazing memories and we will never forget our time we spent in Hawaii! Hope you guys enjoy the video! Mad Love, -Dre Follow my Wife Bre Drexler on instagram & snapchat: @BreDrexler Be sure to follow me on social media: Snapchat - DreDrexler Instagram @DreDrexler Facebook @DreDrexler Twitter @DreDrexler Tumblr @DreDrexler Vine @DreDrexler Pinterest @DreDrexler
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (476)
Styles Only (1 month ago)
3 years later love the video man and congrats
Lola Immer (4 months ago)
rise and grind baby
Gamers Idaman (4 months ago)
i want to have sex with bre so bad yeahh
Eugene Rider (4 months ago)
Legit awesome.
DOORSAMMY JUJITSU (6 months ago)
Bro david smack you lol
angel rox Roxy (10 months ago)
This is the 3rd tome am watching this , Blessed cute couple but guys do share the secret of this strong bonding
InsaneWeeb (11 months ago)
This is cute until you realize that they had a camera up The ass The Whole time
Sicri De La O (1 year ago)
You guys make an amazing couple... May I ask what race is your beautiful wife?
S A (1 year ago)
Ahh... now dats awesome man! Just saw this vid of yours. I see you guys went to the Grand Wailea! I'm from da island of Oahu, born and raised and have some Ohana on Maui, but moved in 2004 to Cali. By the way, if you don't mind me asking, who's your Pastor and church? Such a blessing to see this man! 🤙🏻
Psychguy00 (1 year ago)
I hope you guys don't get divorced because we all live in a society where divorce is seen as an ok thing and many people are damaged by it for years, especially children!
wero (1 year ago)
At 1:25 when he slaps his ass 😂😂
Nigel De Guzman (1 year ago)
lo someone spanked dre
Nigel De Guzman (1 year ago)
Dre Drexler haha didnt know it was your brother ha congratulations tho I hope you live a lovely life
Dre Drexler (1 year ago)
haha it was my brother David XD lol
Sayan Mitra (1 year ago)
you guys got married on my bday !!! now i understand why You are one of my favourite youtubers
Sayan Mitra (1 year ago)
This comment made my day !! lol
Dre Drexler (1 year ago)
haha you rockkk! thanks for watching! hope you had a wonderful birtfffday!
PrinceSam (1 year ago)
like honestly you guys are one of the cutest couples I've seen on youtube! hope u two r really really happy together <3<3<3
Dre Drexler (1 year ago)
you are way too kind Sam, seriously. Thank you man.
Jonathan Rivera (1 year ago)
Songs please
angel rox Roxy (1 year ago)
why u both were added that sand to jsr ??? didnot get it why ??
angel rox Roxy (1 year ago)
ok ... :) yeahh AMEN . stay blesseed :)
Dre Drexler (1 year ago)
it represents 2 couples coming together and never separating :)
Rexaider !! (1 year ago)
Omg! U guys are the cutest! <3 And u are especially Sweet! I literally broke down into tears at the end, The Video was just the best! I know its been 2 years now, but Wow im glad that I had the chance to see this Beautiful sight! Love u guys... I wish u guys a Lifetime <3
Dre Drexler (1 year ago)
Thank you so much! means a lot!
they r not wedding at church??
AnthonyGoldenXD (1 year ago)
Ritik Bhatkariyea not everyone gets married in a church
Dre Drexler (1 year ago)
We wanted to get married somewhere more romantic. So we got married in Hawaii on the beach. XD It was definitely the most blessed day of my life!
angel rox Roxy (1 year ago)
stay blessed
Faraz k (1 year ago)
u r the beat drew.......😍
Dre Drexler (1 year ago)
you are too kind man! Thanks for the love & support!
Stefan Zvekan (1 year ago)
This is so cutee :)
Benny Yorohan (2 years ago)
The song at the backround is my favourite
Tyler Durden (2 years ago)
I wish I could bring my gf(future wife) to Hawaii. Living so far away. 😕
Dre Drexler (2 years ago)
you gotta save up bro! it is so worth it!
Zupra (2 years ago)
1:21 I think your brother touch something :p
Meri Pehchan (2 years ago)
Lovely couple 💏 ✌️👲 😍😍😘
Tia Seay (2 years ago)
I've been watching your channel and I'm like my 6th video. I first saw you on another guys channel... Jarl? And I must say that you are def a book who shouldn't be judged by the cover! Just the first couple of mins of seeing you I thought... ok, LA... may be a snob? May be self absorbed? Well!!! I must apologize to you, because you most certainly are not that person! You're very likable. You have a welcoming smile that makes you seem very approachable. You have style, class, and a keen eye for Men's Fashion, and you do all these things very well! I read a mean comment on one of your videos and you really impressed with your kind replies, so much so the commenter was apologizing. You have a very lovely wife, and you both compliment each other. Anyway I'm so happy I found your channel and i subbed! My son is 23 and he has Down syndrome. I find your tips on clothing and hair to be valuable! Also, I look forward to the quotes at the end of your videos 😊 Ok, wish me luck on making my son Tyler stylish!
VOLTA CROSS (2 years ago)
such a nice couple
Dre Drexler (2 years ago)
Thank so much Faisal! you rockkkk
Handre * (2 years ago)
Wait was that napili beach or something like that?
zhirong Wang (2 years ago)
I know your wife
zhirong Wang (2 years ago)
Hi
Chaos Spam (2 years ago)
I'm leaving to Maui in 3 days because my brother is getting married. My brother and is future wife have known each other since 6th grade. Anyways very happy for you bro
Ya Boi Thad (2 years ago)
U guys are a beautiful couple
Mr_ Lucky (2 years ago)
his wedding outfits amazing
Ichal A. Wurtzbach (2 years ago)
so sweet,.
Dre Drexler (2 years ago)
+Rizal Hasan thanks!
Lololorens (2 years ago)
How old is he?
Kooper Seewald (2 years ago)
22 or 23 maybe even 24
Morrison Hotel (2 years ago)
That was cute as shit bro haha...congrats! :)
Dre Drexler (2 years ago)
+Morrison Hotel haha thanks bro! Mad love! -Dre
Akash Dey LAWRENCIAN (2 years ago)
love you both... Be together like this always :*
nickey amrstrong (2 years ago)
you guys are amazing together. god bless you. <3
Dre Drexler (2 years ago)
+nickey amrstrong thank so much! :D
Sam Lim (2 years ago)
Simple and Beautiful.
Dre Drexler (2 years ago)
+Sam Lim Thanks so much Sam!!!!
Joey Diamonds (2 years ago)
I'm happy for you guys!! 😀
Dre Drexler (2 years ago)
+Joey Diamonds thanks so much!! means a lot! :D
Scott Hardisty (3 years ago)
no way you got married on my birthday!!
Dre Drexler (2 years ago)
+Scott Hardisty no way! thats cool! So your birthday is coming up?! Happy early birthday! :D
Athletics444 (3 years ago)
what cold hearted piece of shit would dislike this video it is beautiful
Jsn Benedict (3 years ago)
What is your religion?
Dre Drexler (3 years ago)
+Jayson Benedict Acosta I'm not religious. I just follow Jesus Christ! :D Thanks for watching Jayson! Means a lot bro! you rockkkk
Michael Ball (3 years ago)
And the best of luck with your marriage!
Michael Ball (3 years ago)
My sincere apologies for any offence caused.
Michael Ball (3 years ago)
I have only just seen this video and now realise that I have made a terrible faux pas in assuming that Dre Dexter was a 'pinch of snuff'.
khaled salhi (3 years ago)
wish u happy life together
Josh Morales (3 years ago)
👏 amazing :D
Concelhaut (3 years ago)
WTF. You're too young to get married. I'm shocked.
Dre Drexler (3 years ago)
+Stonehengoo In my opinion, it all just depends on your maturity. Man I know dudes who are 18 that are more eligible to be married than some 35 year olds. It also depends if you are willing to step up to the plate and be a man and take care of a wife. Some dudes just aint ready for that.... but I definitely am.
Austen youtube (3 years ago)
Is part 2 on PornHub? Links ASAP.
Daniel Bernas (2 years ago)
XD
Jordanxz (2 years ago)
lmao c'mon, that was a Lil too much
Dre Drexler (3 years ago)
+Austen Skylar haha dude... come on son. lol
Dillon W (3 years ago)
Relationship goals af
Dre Drexler (3 years ago)
+Dillon W thanks for watching yoooooo
Jegger Ji (3 years ago)
hey congrats And beat wishes Dre! goodvibes all the way! 👍🏼👍🏼
Arik Geary (3 years ago)
*Congrats such a cute video!!:)*
Dre Drexler (3 years ago)
+Arik Geary appreciate it like crazy! :D
potvwsyrup 93 (3 years ago)
Congratulations
Dre Drexler (3 years ago)
+Mason Maples thanks! :D
potvwsyrup 93 (3 years ago)
I wish you hadn't had the music cut out your vows
Dre Drexler (3 years ago)
+Mason Maples I did that because the vows were very intimate promises that we only wanted to share with eachother and our family. :D thanks for watching though! :D appreciate it!
Chornay Lim (3 years ago)
what hotel did u guys stayed in ?:
skyline (3 years ago)
Why such a small wedding?
Koschei (2 years ago)
Also why spend tons of money on a large wedding when you can spend shit tons later on a holiday? Holidays last longer.
skyline (3 years ago)
+Dre Drexler I like it - such a humble wedding.
Dre Drexler (3 years ago)
+skyline thats how we wanted it. very intimate. thanks for watching! :D
Jake Daniels (3 years ago)
I hope this video finishes the Kardashians. Whos needs them when we got man like Dre
Dre Drexler (3 years ago)
+Jake Daniels hahaha KArdashians are pretty entertaining to watch though for some reason lol thanks for the love and support dude! :D
Hamza Belattar (3 years ago)
This remember me of my ex fiance who broke up with me
Mustafa Khan (3 years ago)
Congrats man! My family and I went down to Maui earlier in June and it was dope. Was the place you went snorkeling Molokini? Looks familiar..
José Luis Fernández (3 years ago)
Although that guy spanked you just a few seconds after you kissed your wife, now, at the end of the video, I'm crying, that was, omg, I just can't
Hamad Nabi (3 years ago)
Happy for you lot, great couple ;)
Javier Ortiz (3 years ago)
Beautiful congrats man 👌
ally (3 years ago)
this look fake. I think he's gay. Is it only me?
Death Sintense (3 years ago)
it's only you. you're just mad he isn't gay ND that he has a gorgeous women by his side.
Matthew Schramm (3 years ago)
whats the second song and congratulations dude!!!!!
evelyn villarreal (3 years ago)
Omg congrats and I hope you two are the happiest you can ever be together
Alexander Oda (3 years ago)
To the 8 people who disliked this video, go home and never come out again.
Dre Drexler (3 years ago)
+Alexander Oda hhhaa ha its all good. Can't expect everyone to understand our love! thanks for the support though bro! you rockkk!
Bjorn Beukes (3 years ago)
I smiled throughout this whole video... simply amazing.
Dre Drexler (3 years ago)
+Bjorn Beukes thanks so much for watching! :D
Hooney2me (3 years ago)
this is soooo cutee oh my god 😍😍😍😍
Dre Drexler (3 years ago)
+Hooney2me thanks for watching :D!!!
Narmathah (3 years ago)
Congrats man 😍
Dre Drexler (3 years ago)
+Narmathah Chandrakumar thanks so much! :D
Jason Campollo (3 years ago)
amazing video man! so happy for you and happy that god has gave you your perfect match! the best is yet to come brother! god bless!
Dre Drexler (3 years ago)
+Jason Campollo thanks so much! that means a lot! God bless yooo -Dre
sarthak chavan (3 years ago)
That moment when his buddy (forgot his name,he is great youtuber though) Spanks dre drexler's ass!!!!
Jason Campollo (3 years ago)
+sarthak chavan its david and thats his brother lol
Aroic - (3 years ago)
congrats @DreDrexler.💪 and do you mind telling me the name of the song?
TheSalonGuy (3 years ago)
SO amazing to see the love & bond you guys share. Grats N God Bless.
Dre Drexler (3 years ago)
+TheSalonGuy Thanks a lot bro! Appreciate it so much! Mad Love to you man.
Emre Kupcuk (3 years ago)
congrats!! ☺
Hach Mir (3 years ago)
Beautiful, just beautiful !
Dre Drexler (3 years ago)
+Hachim Elmir thanks for watching! :D
Su Hugo (3 years ago)
Congratulations! love the message at the end.
Dre Drexler (3 years ago)
+Sun Hugo thanks for watching!! :D
CevenKills (3 years ago)
I want what you guys have T-T so beautiful!
Dre Drexler (3 years ago)
+CevenKills thanks so much! :D
T- Jenkity (3 years ago)
That was adorable! congratulations!!! +Dre Drexler.
Dre Drexler (3 years ago)
+T- Jenkity thanks so much! :D
Carlos Villanueva (3 years ago)
Dree!! im really happy for you, i wish you the best in ur relationship :)
Dre Drexler (3 years ago)
+Carlos Alberto Villanueva thanks so much! I appreciate it so much! :D
Some sort of name (3 years ago)
Jeez he looks bare young still! How old is he?
Some sort of name (3 years ago)
+Dre Drexler I guess I can see it now lol 
Dre Drexler (3 years ago)
+Some sort of name i am 23 :D
Hermann Matsolo (3 years ago)
Thats true love right there
Dre Drexler (3 years ago)
+Hermann Matsolo thanks so much for the love! :D
RK M (3 years ago)
How old are they? They seem so young to get married
Dre Drexler (3 years ago)
+RK M we are 23. But then again, I dont think its about age. I know kids who are 18 that are more mature and ready for a marriage than some 35 year olds. It just depends on how that person was raised and how much wisdom and maturity they have, in my opinion :D
kim goalie (3 years ago)
Goosebombs!
Dre Drexler (3 years ago)
+kim goalie haha thanks for watching bro! :D
Phil Gerritsen (3 years ago)
happy for you man good work
Dre Drexler (3 years ago)
+Phil Gerritsen thanks so much Dude! :D
Russel Hee (3 years ago)
Aww so sweet... And congrats bro!!!
Dre Drexler (3 years ago)
+Russel Hee thank you dude!!!
Markg (3 years ago)
Looks like u had really good time there :)
Dre Drexler (3 years ago)
+Marko G IT WAS AMAZING!!! THANKS!
Nachiket Kachoriya (3 years ago)
wish you a happy married life forever n ever
Dre Drexler (3 years ago)
+Nachiket Kachoriya thanks so much! that means a lot to us! :D
ryn89 (3 years ago)
You guys are very sweet
Dre Drexler (3 years ago)
+riyannicholas thanks so much! :D
Enrique Arceo (3 years ago)
Hope you two are happy together and that you live a long life filled with love 😊👌
Dre Drexler (3 years ago)
+Enrique Arceo thanks a lot! that means so much!!! :D
SubjectSwag (3 years ago)
*You guys are fucking goals*. Nuff said
Dre Drexler (3 years ago)
+SubjectSwag haha thanks so much! means a lot! :D
Fabulous Power Of (3 years ago)
👌😘👍👏👏👏👏👏
Dre Drexler (3 years ago)
+Fabulous Power Of thanks for watching yoooo
Anthony DelucV (3 years ago)
This was so cute! Happy for you guys as always
TheGeektrick (3 years ago)
+Brobo Swaggins bruh I am Random af stfu
Ankle Ben (3 years ago)
+TheGeektrick What is wrong with you? Like damn son, are you jealous or something?
Hamid Elouardaoui (3 years ago)
+Anthony DelucV WTF!!!! CUTE? they are still young u fucking bitch!
TheGeektrick (3 years ago)
+Ne K stop telling me what to do & not to, its non of your business
Rin (3 years ago)
Stop asking stupid questions. Its non of your business.
Danny Uchiha (3 years ago)
The quote at the end reminded me of Pokemon
Ross Hartenburg (3 years ago)
Ugh the four seasons you make me miss Maui you two are goals
Dre Drexler (3 years ago)
+Ross Hartenburg thanks so much for watching! :D
Luke Hodson (3 years ago)
Goals... nuf said'
Dre Drexler (3 years ago)
+Luke Hodson haha thanks bro
Dimitris Angelis (3 years ago)
I am 100% sure u were sent to earth by God to make 'this' a better place..
Dre Drexler (3 years ago)
+Ali-A Subscriber hahaha I'm trying my best to make God proud. Thanks for the love bro!
Steven Trigzz (3 years ago)
How many years were you guys dating before getting married bro
Steven Trigzz (3 years ago)
nice, congrats again bro I'm a big fan of yours btw 
Dre Drexler (3 years ago)
+Steven Trigzz about 11 months :D
Jack Rogers (3 years ago)
Congratulations Dre! I love your content and even though I'm just a subscriber, I feel like I can relate to you on so many levels. Never stop what you're doing and keep moving forward!
Dre Drexler (3 years ago)
+Jack Rogers thanks so much for the kind words! Mad Love to you bro! :D
Oneforall Aesthetics (3 years ago)
Isn't he too young ? (just my opinion)
Dre Drexler (3 years ago)
+Guruofsexy y thanks for the love and support bro!
Oneforall Aesthetics (3 years ago)
Yes. I totally agree. 
Dre Drexler (3 years ago)
+Guruofsexy y i am 23. and I don't think its about age. It's really about your maturity and if you are ready to take on marriage and to love someone for the rest of your life. I know guys that are 18 that are more ready than guys that are 35. I see 35 year old guys that are very immature and could never handle a marriage. you get what i am sayin? :D

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.