HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: BookOfKen

DRUNK GIRLFRIEND PRANK ON BOYFRIEND!

122224 ratings | 4711417 views
DRUNK GIRLFRIEND PRANK ON BOYFRIEND! *SUBSCRIBE* & TURN ON NOTIFICATIONS! : LIKE & SHARE TO SUPPORT : Check out our last prank: REVENGE PREGNANCY PRANK ON GIRLFRIEND! : https://goo.gl/YrPXfz ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ SUBSCRIBE TO OUR DAILY VLOG CHANNEL! ► https://www.youtube.com/user/UnKensored Social Media: Instagram: http://instagram.com/BookOfKen Twitter: http://twitter.com/BookOfKen Snapchat: http://snapchat.com/add/BookOfKen Facebook.com/BookOfKen Carley's YouTube Channel: http://youtube.com/BookOfCarley Carley's Instagram: http://instagram.com/BookOfCarley Carley's Snapchat: http://snapchat.com/add/BookOfCarley Carley's Twitter: http://twitter.com/BookOfCarley Carley's Facebook: http://facebook.com/BookOfCarley SEND US LETTER OR WHATEVER TO OUR PO BOX! : "BOOKOFKEN, PO BOX 398533, Miami Beach, FL 33239" ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Royalty Free Music by http://www.audiomicro.com/royalty-free-music & https://player.epidemicsound.com Hard Knocks Theme Song Rap Beat full version available here: https://goo.gl/yzomb5
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (4832)
BookOfKen (1 year ago)
IT'S CARLEY'S BIRTHDAY! SO *SMASH* THE LIKE BUTTON FOR HER PRANK PLEASE! Love you guys so much #BookClub fam. It was awesome seeing you guys at playlist live and we are now back to uploading a ton more videos! I just pranked Carley really good for her birthday, hopefully you'll see that in a day or 2 once I edit! :)
Ashley Quevedo (4 days ago)
Ok tell her I said happy birthday
Monsera Rivera (7 days ago)
+Oliver Barredo ME TOOOOO
Monsera Rivera (7 days ago)
#teamcarly carly do vingra prank to ken
Monsera Rivera (7 days ago)
Give to sevina i broke into laughter
Cheryl DeVellis (10 days ago)
Cookies
Gerosonan Barikade (2 hours ago)
Haha lol
Unicorn Gaming (13 hours ago)
#teamcarley
Genna Whitaker (15 hours ago)
Carly stop
hoopla homie (18 hours ago)
4:21 HE THOUGHT
Brooklynn Baugh (23 hours ago)
She sound like witch 9:11
Ken's eggplant erected at 2:46 xD...BTW 2 0 1 8 anyone?
Unicorn Gaming (1 day ago)
4:26 made me cry
4:51 *IM A RINO*
Samudra Barua (1 day ago)
I need to low down the volume whenever I'm watching book of Ken's videi
Micah Fails (1 day ago)
She dead 😂😃😂
this is funny hahahahhaha 😆😆😆😆
8:17 she gonna put her noob on his face
Ken it's only a joke
VEEEEEEEENAAAAAAAAAAA
Dean Kane Frost (3 days ago)
Dude you're weak😂😂😂😂
kara DIY videos (3 days ago)
Lol
sophia Meinhardt (3 days ago)
Nice pranks!!!
mahadihasan (3 days ago)
#ALL FREIND ARE DEAD PUSH ME TO THE EDGE
Ashley Quevedo (4 days ago)
I love this show so much
Yoshiki Shinohara (4 days ago)
Whahahah best prank ever!!!😁 From Philippine
baby girl Reacts (4 days ago)
he is the best boyfriend ever
Isabella Baseley (4 days ago)
I nearly died whist watching this vid it was sooo funny jk
beast mode1234 (5 days ago)
If I did that I would just fall every where
Mia Mercedes (6 days ago)
HAHAHAHAHAHAHAHHAAAAA
Daysi Ruiz (6 days ago)
Loool i can’t even looool
GUZMA. IS. A BOSS (6 days ago)
I bursted out laughing when she knocked over a can or something
Montanna Hickson (6 days ago)
Carley put that away 😂😂😂😂😂
Mac Kes (7 days ago)
How I feel when in wake up
Faded Sunshines (7 days ago)
I'M cRyiNG
Paige Jones (7 days ago)
Weird
Gezelle O'Brien (7 days ago)
now this is funny ;]
Gezelle O'Brien (7 days ago)
now this is funny
Asian Waternapple (7 days ago)
*ded*
Saleah Taylor (7 days ago)
-Ken needs to do this prank on her!! it would be 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000% funnier! #TeamKen #TeamCarley
LMAO 😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂🤣 WHEN CARLY FLIP AHAHHAHAHAHA SO HILARIOUS 😆
Kodak. XD (7 days ago)
Eat rice, it kills the booze🍻
Brandiel Aristy (7 days ago)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hpfuntime (7 days ago)
*-Do iT fOr ThE vInE-*
Much Dank (7 days ago)
💔хххтentαсiоn💔
Much Dank (7 days ago)
It's sad
Much Dank (7 days ago)
I know
wyatt savage (7 days ago)
He's dead
Lynsey Nagy (8 days ago)
He is the best bf
Haylee Mai (8 days ago)
EWWWWWWWW
Haylee Mai (8 days ago)
Lol Carly like I'm sexy and I know it
Haylee Mai (8 days ago)
Carly put that away!!!
1:44 WTF JAJAJAJAJAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAAJAJAHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHLOLOLOOLOLOLOLOOLOLOLOLOLLO
Ni nja (8 days ago)
She's the new Harley Quinn
Rose Page (8 days ago)
4:50 **bursts into laughter**
Jalynn Wheeler (8 days ago)
I loved when Carley said '' I am a rhino'' just the way she said it was funny as hell 😂😂😂😃😃😂😂😂😃😃
THE_J_GAMER 101 (8 days ago)
8:19 did someone fart?
Paige Umphries (8 days ago)
1:37 LOL
Alayah Williams (8 days ago)
Do more of this
Alondra Diaz (8 days ago)
The way she said that 3 tho lol 😂 4:21
Dianne Moore (9 days ago)
Lol
Livi Holland (9 days ago)
"Carley put that away!" 😂😂😂
Krasi Kostov (10 days ago)
2:43
Milly Keenan (10 days ago)
Lol
Tamang Bijay (10 days ago)
I started to think that what they do when they are not recording video😁😁
michael dominick (10 days ago)
Wow
Mr beast (10 days ago)
2:50 look closely... he has a boner lol
Myboi Gamer2005 (10 days ago)
No nut November
Jayd Sappington (10 days ago)
You DRUNK What’s happening
kaylee baxter (10 days ago)
😂😂😂😂I was dying😂😂😂😂😂😂
Cheryl DeVellis (10 days ago)
What
milky _ wayii (10 days ago)
5:00 that noise
Jessica Rodriguez (10 days ago)
Hahaah EGGPLANT
Prim Rose (10 days ago)
1:41 LOL best dance moves ever!!!!
Prim Rose (10 days ago)
CARLEY FOR DAYZ
Cadence Yuen (9 days ago)
I'm a rhino... I died (at 4:50)
Nishaun Herbert (11 days ago)
There nothing in the bottle
CawamelAple (12 days ago)
LMAO HAHHAHAHAHAHAHAH LOLOLOLOL ITS SO FUNNY
Citlalli morales (12 days ago)
This is so FUNNY😂😂😆😆
Nancy Quito (12 days ago)
Hahahahahahahahh😅😅😅😅
Life with Louis (12 days ago)
Ignore carlly
smir smara (12 days ago)
hahahahaha!!!!!!😂😂😂
Melinda Wagner (12 days ago)
She is parking you
joo joo (13 days ago)
I'm laughs!
NathanGamerTv (13 days ago)
{\_/} (•-•) (\/)
danielle nichole (13 days ago)
They seriously need to start making videos like these again
B S snow storm (13 days ago)
What a good boyfreind
Paruto Meme (13 days ago)
4:30 IM DEEADDDD 😂😂😂😂😂
XD
Kathleen Clancy (13 days ago)
3.....2.....1....
Bulgarian (13 days ago)
1:14 Best laugh ever
Taya Hughes 123 (14 days ago)
This made me die of laughter 😂😂😂😂🤣🤣🤣
Sophia Lam (10 days ago)
Same
jack three (14 days ago)
Happy birthday carley
I broke my phone once you told me to "SMASH" the like button so I smashed my phone into pieces 😭😭😭😭😭
David Oludimu (14 days ago)
She is thirsty 😟😟😶
David Oludimu (14 days ago)
I can't even play this while my mom is at home. I can't even let her hear the words saod, and i'm just 14... For some reason, i feel ashamed letting people pass by and see or hear me watch thia. 😷. Like if you agree.
Gymnastics Star (14 days ago)
5:51 and 10:19 soo cute
Lee Park (15 days ago)
His face is so red whenever Carley is being touchy lmao😂
Broken Tears (15 days ago)
"Are you drunk too?" .😂😂😂
SHAMOL SG (15 days ago)
Hahahahhahahahahahahahahhaahhhahah this part at 2:43
Latral.kaleb G (15 days ago)
W
Latral.kaleb G (15 days ago)
Eeo
Sister Jumana (15 days ago)
SHE STARTED DACING ANC I DIED
12:52 so crazy
Pyro Kun (15 days ago)
OMFG I'M LMFAO!!!
Xioma MZ (15 days ago)
I crack up so hard i pee my selg
Darl Cay (15 days ago)
LOL OMG WEN U START DANSING OMG LOL😂😂😂😂
Stephanie (15 days ago)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.