HomeЮморRelated VideosMore From: EpicFiveTV

Bus Stop Sniper Prank

22866 ratings | 3274452 views
Original Bus Stop Sniper Prank! a.k.a "Shot In The Hood" Part 2. No firearms were used in this video. No one was harmed in the making of this video. Fireworks were used for the "bang." ► Social Media ◄ 2nd Channel: http://youtube.com/RubenSole Instagram: http://instagram.com/Ruben_Sole Facebook: http://facebook.com/EpicFiveTV Twitter: http://twitter.com/EpicFiveTV Snapchat: @Epic702 ► Intro Song: "Blood Rave" by Kid Kamillion
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1508)
Kiwwoid (20 days ago)
Bruh they don't know how to aim
Mike Manners (23 days ago)
The only thing that would make those Black people to run faster is to start handing out Job Applications and Work Boots
All Evangelical (1 month ago)
Music was really like a sniper game
Athallah Fathür (1 month ago)
you need fake blood
Tety amaral (1 month ago)
😂😂😂😂😂😂run run
Quoc Anh (1 month ago)
https://youtu.be/EwkWL6INy_k
Low hp and dead
Edwin Manukyan (2 months ago)
This guy holding the laser has arthritis 😂 would literally be the worst sniper of all time lol
Jaspher Navarro (2 months ago)
1:01 what is title of the song
SALTY_ EYEZ (2 months ago)
At 0:15 you can see a police car pass by
madison girard (2 months ago)
2:04 DAAMN that boy got pushed
William Bauer (3 months ago)
JFK assassination (1963 colorized)
Ronaldo Lima (3 months ago)
This is LEGENDARY
Unknown 4628193 (3 months ago)
0:14 it was police car
Kyle Aaron (4 months ago)
What's funny is at 0:14 a cop drives by right before he gets "shot" 😂😂😂
GHETTOBLASTA (4 months ago)
When your sniper doesn't have recoil xD
Gary Verth (4 months ago)
Has the sniper got Parkinson's 🤨
Χρήστος Α. (4 months ago)
0:14 LMAO POLICE DROVE BY!
T M (5 months ago)
Okay like, If i was there i could tell it would be fake ; 1 doesn't easily die by a shot to their foot The sniper is not aiming correctly/laser To make it more realistic make the laser more still Bullet shot would be more louder (I would know i went to a gun range before and it was very fcking loud) A sniper wouldn't kill someone around alot of people
ViperGamingNet (5 months ago)
he aight we aint see no blood
star evil (5 months ago)
sound like real
Nathanaël (5 months ago)
No funny!!! --'
Kurut Kurut (5 months ago)
Beh Jan uapik tenan Ki vidione sopo apik apik apik
Braxton303 (5 months ago)
1:08 he was like wtf is going on;)
Frank Hong (5 months ago)
Predator
RoGamer (5 months ago)
0:14 To be continued (see at car)
gowtham (5 months ago)
What if someone immediately reports to 911?
Wilford Atlas (6 months ago)
Bro! There was a cop car at 0:14
Ken Coleman (8 months ago)
Man that sniper is rusty af
Aram Rehob (8 months ago)
kkkk essa foi boa
Luke De G (8 months ago)
0:15 The second before he got shot a cop car passed by.
Lovelymakayla (8 months ago)
😂😂
John Jenks (9 months ago)
Obviously bullshit fake the cops would of been called everythime you did it by the ones running!
Raja Izhar (10 months ago)
Super prank
Perspektif (10 months ago)
Epic prank sniper 😂
no name (11 months ago)
How do you explain this to the cops😂😂😂😂
Bouras Zaccaria (11 months ago)
Hhhhhh run for life !! No rescue... Funny people !!
ThatDudeBrian (11 months ago)
2:05 Thought that shit only happened in the movies smfh 🤦‍♂️
Marvin Rainey (11 months ago)
Do more
Kyler Freeman (11 months ago)
Anyone else watching in 2018?
David Denis (11 months ago)
Who came back to watch this video after the reconciliation with Vincent ?
HERIC210 Rodriguez (11 months ago)
I love your videos
Police Vauxhall Astra (1 year ago)
I love how they taking cover.
lacasa de papel (1 year ago)
Gettin pomp out
thanh vinh nguyen (1 year ago)
More actors would be cool
Mr. Muffin (1 year ago)
They killed a lot of people this video
henksuli (1 year ago)
Sniping is a good job mate
Danny Lopez (1 year ago)
This must have happened after Las Vegas shooting cause people be scampering at the drop of his body.
Danny Lopez (1 year ago)
I take that back its before the Vegas shooting...most people taking too long to react.
Mitchell llehctiM (1 year ago)
better use a stick for the laser so its gonna stay still , looks more real
stunner vk77 (1 year ago)
This is the best shooting prank I have ever seen
Luis O (1 year ago)
Lol
Diana Bravo (1 year ago)
2:15 that dude was like hell nahhh I’ll stay here lmao
CarsStudios (1 year ago)
That's how you get arrested. LOL
Louis Reese (1 year ago)
Could of been more realistic if they put the laser just between his eyes
Hijack (1 year ago)
Huh not sure how he fell at the right time but next time use a blood packet
Search4Truth (1 year ago)
This what bastard children do for amusement. In between masturbations at pornographic web sites.
Jose Chavez (1 year ago)
Is this in Denver
Sook (1 year ago)
Its in vegas my hometown
Milan Mrga Jovic (1 year ago)
😂😂😂😂😂
Jorge Yanez (1 year ago)
Cop car at 0:15
Random person (1 year ago)
1:08 Walgreens at the corner of happy and healthy
Lego Brick. (1 year ago)
1:46 LOL for a sec I though that person was on top of the bus stop roof.
ABCXXX666 (1 year ago)
😂😂
Mohammed Umar (1 year ago)
from India : nice work,.!
Cyle Schafer (1 year ago)
This shits fucked up after las vegas
Arnold Schwarzenegger (1 year ago)
0:15 fuk the piloce :D
Andy Mirza (1 year ago)
Now you need to try it in police office .. Lol
Jerry Cervantes (1 year ago)
Hey EpicFiveTV, after the Vegas Shooting today, this video seems kind of....I dont know..... not funny, verdad? Es lo malo, uno se rie de las cosas haste que suceden.
Demon Hunter (1 year ago)
This prank was done years before the Vegas shooting, it's tragic what happened to all those victims and I have empathy for all their families and that but with all due respects it's unnecessary to bring up a recent act of horror on a prank video done in the past.
Ivor Fan's (1 year ago)
In reality, you can't run slow like that, most sniper are trained and able to shoot faster than people expect..... taking cover behind car, glass, and tree is still unsafe, bullet still can go through it.....
Jules Jayoma (1 year ago)
They must be telling people how they survived a "war" by now and getting glory. XD
alex valencia (1 year ago)
Still watching these
Skhumbuzo Ngwenya (1 year ago)
this is so evil hahahahahhahaha
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (1 year ago)
she would be running faster if she had a piss THAN running for her azz life..!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ (1 year ago)
this is some piece of thing... it could be had some drops of blood to make that be more reallistic., damm shiii
Garrett Sampson (1 year ago)
You don't even know how to fake a death
Grahamzo (1 year ago)
0:15 there's a cop right there lol
that woman running with her bags will never go to that bus stop again lol lol 😂😂😂😂
Niki Edmonds (1 year ago)
Maaan people ate stupid as fuck! I would be haul assing at top speed...these people hesitating looking back half running shiiiiit I would be OUT! 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🔥🔥🔥🔥
gerson Zega (1 year ago)
donde encuentro mas xd
Savi Kailay (1 year ago)
Plot twist: He is the sniper
Kim Jong Un (2 years ago)
Reminds me of the gtav ai
Roberto Velazquez (2 years ago)
did a cop passed by at the beginning of the video
Joe Aka Anoai (2 years ago)
the music at the beginning pls
Nunya Bidness (2 years ago)
That light is WAY too big
Clash Guilherme (2 years ago)
channel boom
Samson Simpson (2 years ago)
I can tell by the Nirvana ad on the bus that....
Bilal munir (2 years ago)
Best one😂😂😂😂😂😂
Abdullah Majid (2 years ago)
where you haved the lought Sound ?
Lancelot Mastermind (2 years ago)
Hahahaha how to make somebody miss their bus
emanuscriptgraphics (2 years ago)
Like how do you slowly jog away from gunshots??? Self-preservation on -300
Dsi Guy (2 years ago)
00:15 right when police pass by lol
Infa Mous (2 years ago)
so many cops strolling by too aint doing shit lol
DefParaDys (2 years ago)
everybody has that one friend @ 2:06: that test your friendship: and you fail every time.
Lung Kim Wan, Mark (2 years ago)
02:05 The black Guy : Take Cover, we got we got company!!!
Christof Classen (2 years ago)
This only works in the US not in Europe ;)
Zepirott Yakumo (2 years ago)
the last people were a bit tactical.....
Potato Messiah (2 years ago)
holy shit i found the video again YES
Andy Candy (2 years ago)
How do you make the gunshot sound?
Scott H (2 years ago)
Dude, you gotta do more if these videos!
Yogendra Marandi (2 years ago)
a nigga uses laser in public??????

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.