HomeХобби и стильRelated VideosMore From: Teachingmensfashion

8 Hacks For Skinny Guys To Look Good (How to Dress If You're Skinny)

33334 ratings | 1462658 views
Form Fit | Digital Scale & Body Analyzer: http://vitagoods.com/josefit Use code ‘josefit’ for 60% off Free 12 week program: http://bit.ly/2pItCY2 Check out the WORLD'S BEST T-shirts: https://www.esntls.co/ Pick one up and let me know what you think! Subscribe to our 2nd channel: http://bit.ly/2aOthqV Thank you to Vita Goods for sponsoring this video! FOLLOW US ON SOCIAL MEDIA: Website: http://teachingmensfashion.com/ Snapchat: Joseczuniga Instagram: http://bit.ly/2ejnsFf Email: [email protected] Facebook: http://bit.ly/2hiqMS4 Twitter: http://bit.ly/2hirC19 Our Address is: 10380 SW Village Center Dr., 240 Port St. Lucie, FL 34987 Music by: https://soundcloud.com/lakeyinspired & https://soundcloud.com/dyallas
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (2265)
Djankata BG (19 hours ago)
Hahahha lol
Adam j Raja (1 day ago)
What's This Obsession with Looking too skinny anyway - surely we all look like that - once we are Dead & buried Lol
Adam j Raja (1 day ago)
Lol so full of Simple, basic, obvious & common sense advise - All wrapped up tight in a 3 minute AD for digital Weighing scales.... Just so U can Weigh your-sad-self daily & completely obsess about how 'too Damn Skinny U are' - LMAO - Genius 😂
Adam j Raja (1 day ago)
Lol so full of Simple, basic, obvious & common sense advise - All wrapped up tight in a 3 minute AD for digital Weighing scales.... Just so U can Weigh your-sad-self daily & completely obsess about how 'too Damn Skinny U are' - LMAO - Genius 😂
Benjamin VERGÈS (1 day ago)
What do you call skinny ? Because I'm 16 years old and I have just 105 pounds heavy and all my classmate are above 150 pounds.
Gille87 (1 day ago)
And here I was thinking skinny people had it easy...well you still do tho. At least you can always go to the kids section lol.
RYANWZ (2 days ago)
Buy jeans slimfit + size
RYANWZ (2 days ago)
My size Europe 30 and buy 31
Silviu Vpr (2 days ago)
Fuck indian 😂😂😂😂😂
Resident (3 days ago)
lol showman😂
TheABlizzy (3 days ago)
I know a hacker Dominic he performed a hack and it has been working 1 moth now and its not detectable brilliant work. you too can contact him if you are having difficulties in this field, his email is [email protected] whizhackzofoz com
Adam Mangoor (4 days ago)
U dont wanna be skinny? Eat food
Master cu yt (5 days ago)
Aye I'm 5"6 or 5"7 I weight 164
Lee Pearson (5 days ago)
He lowkey looks like Derick from Teen Wolf
Celine Olaisen (5 days ago)
Im a simple girl. Saw abs, clicked.
Dinesh DMC (6 days ago)
Pedakandu nikkaddaaa
emirhdb olteanu (6 days ago)
I have 53kilos at 1.84 meters.
TurtleGuild (7 days ago)
I’m trying to eat too much but I still skinny 😂 😭
kabir Nongrum (7 days ago)
Thanks Jose this vedio helps me
Filip Gajewski (8 days ago)
disagree with the chunky shoes part-they just showcase how tiny ur legs are, based on my and others experience
Sameer Bawaria (9 days ago)
please make video to how to grown hair faster
stephane mpanzou (10 days ago)
what is the name of your watch plz
CluelessAnimations (10 days ago)
How to dress if your'e skinny fat
All in one tech (10 days ago)
I'm from India and u really help me to dressed well
It's to expensive
Nice body
I'm skinny since I was a kid my waist is 29 and 32 long I never gain weight it's weird
All the guys at my school are so skinny and they wanna be thick but I'm thick and I wanna be skinny 😭
nobinobuz (12 days ago)
he is a salesman .. exactly like what u saw on tv .lol
Bilal Ahmadzai (13 days ago)
I'm fat !!!!!! What am I doing here ???
Madhavan Munisamy (13 days ago)
Why are you bullying people that are skinny
Your Daily Cup of Jojo (15 days ago)
You r hella cute. That is all
Advent (16 days ago)
All these people complaining about being to skinny being fat is way worse trust me
Men's Fashion blogger (16 days ago)
I'm 78 kg and my height is 6 feet why do I still look skinny lol😂
Abhishek Bhagat (17 days ago)
Someone skipped the leg day
Shadez Marce (18 days ago)
I wanted to see what was inside of those shorts lol
pain (19 days ago)
winter is coming
Loai S (20 days ago)
*A WALKING STICK* **lol**
sameer chaudhary (21 days ago)
Abe kitna bolta hai
Bipin Budhathoki (15 days ago)
I think he dose not hindi
CharlieSheen's AIDS (21 days ago)
Just be you. Couples don't last because they eventually realise they are dating or married someone completely different. Yes this includes makeup ladies.
Πλατωνας λκ (22 days ago)
lol.. why am i even watching this. im thick asf
Edgar Alonso (26 days ago)
Got any more tips for skinny guys?
Apex Predator (26 days ago)
Bruh you are good I m 3 x skinner than you I m 15 and only weigh 40 kg 😂
Sayyam Shrestha (26 days ago)
Q re angress ki awlad hindi bhul gaya kya😈😈😈
R.A.A day&night (26 days ago)
you are awsome bro...
Joshua's Universe (28 days ago)
Idk why im watching this I'm obese 😂✌🏿
Lewis Brooks (29 days ago)
So glad, I have been doing these for long.
Akash Bhatti (29 days ago)
make workout videos
Leman Harvotk (29 days ago)
Where is that khaki t shirt from at 1:14 ?
Nameless (1 month ago)
A WALKING STICK MOTEHRFKAER
EthanBiamont (1 month ago)
i can tell y’all for sure that this is terrible advice. awful
Aaaatttu Puluka (1 month ago)
Bro what is ur name? Pls tell
Marky Mark (1 month ago)
Are you nuts!! You talk guys into eating disorders and body confidence related problems. WTF weighing yourself each morning, what you think happens overnight, you really think you'll gain or loose something ...??
Rilind Gashi (1 month ago)
I eat too much but im not able to gain weight 😕
Ps4Rager (1 month ago)
2:33 why tf is he making a mess
Bread (1 month ago)
I love how it says “for skinny guys” but the guy in the thumbnail is ribbed like wtf
Skinny Z (1 month ago)
This video is so toxic. And all that for a scale sponsorship. Good for you, I guess.
Reese Barousse (1 month ago)
Why is it bad for girls to be bigger but boys it bad to be skinny 🙄
CHENTE _ (26 days ago)
Who said it’s bad for women to be thicc ? 🍑🍑🍑🍑 no one likes a flat butt
Zed Nasol (1 month ago)
I wear a padding and two shorts under my jeans just to look thicker im skinny af 😆
MT Journey (1 month ago)
How about summer hacks for skinny guys because i cannot wear denim jacket sweatshirt in summer
Kortlyn Charlot (1 month ago)
Thin would be the proper word and just bc one have muscles doesn't necessarily mean their healthier
Allen Calvo (1 month ago)
4:50 what’s the brand of the jeans.
Come on Mate (1 month ago)
Tnx for the tips. I’ve been using basketball shorts as underwear.
k s (1 month ago)
Why am i watching this as a fat woman
BuSHidoZZe (1 month ago)
That's why skinny guy are attractive, many skinny guy does the hacks at 1:07 and they sure are an eye candies
BVBZ WENT WILD (1 month ago)
2:06 But I don't gain weight 😂😭
raman garg (1 month ago)
His speaking style is so irritating
LinearGamer (1 month ago)
For some reason, the way he said "a walking stick" makes me laugh.
Jentel Kamcham (1 month ago)
I like de like de line "be the sexiest version of yr own"
Asfand Aayz (1 month ago)
I LOVEEEEE YOUUUU MANNNN.. SUBSCRIBEDDDDDDDDDDDDD
Jens Roothoofd (1 month ago)
Finding fitted sleeves for my arm is kinda impossible, but hey i just 'queer-eye' roll them up lol
valerieeeeeeeee (1 month ago)
coming from a girl who has a strong opinion on guys physical appearance, skinny guys are hot as shit
Jessica Toatoa (1 month ago)
Why is he using himself as the model for this? He's not even skinny
Jamacian Prinxess (1 month ago)
I’m binge watching these videos even though I’m a girl 😂
gtggg7 (1 month ago)
https://woobox.com/cehiay/kmcosf
Snappleberry25 (1 month ago)
dude that's good that you have a high metabolism and can't gain weight easily you can eat literally whatever you want If i even looked at something I know I probably shouldn't eat I could just gain weight by looking at it LOL I mean sometimes its a good thing and sometimes it's really not. like I have to really watch what I eat in order to remain healthy and skinny
Mãrlëë Lêê Jø (1 month ago)
LMAO truee!😂😂
5:59
Daniel Bongon (1 month ago)
ohhh! that chest though! I'm gonna have that soon
Mohomed Mukarram (1 month ago)
Bro need a video about bread growing😘😘
hi (1 month ago)
Aabeee thoda sloww bol na. Taaki kuch samaz aye
hoo--ligan (1 month ago)
Skinny legends only
Alex Werdin (1 month ago)
anyone else laugh when he said that he is a hard gainer, at 185 lbs?
Yung Pac (1 month ago)
Shut yo skinny ass up
Jared Khan (1 month ago)
lol I have to wear the basketball shorts under my pants anyway cuz I'm too lazy to change for practice 😂
Hakeem J. Acosta (1 month ago)
People mostly buy baggy cloths for me and I hate it because it makes me look big when I'm not but it's a good thing I have a personal tailor that can do my cloths whenever I need them :)
Kevin Kurian (1 month ago)
i have been eating everything i could possibly eat for the past 2 years but still stuck at 138 lbs LOL (^j^)
datguyfairen ! (1 month ago)
This robo 1like=1 ab
D C (1 month ago)
or you can just learn to like who your are...
Allstar Gaming (1 month ago)
Make vid the opposite for fat people to look skinny
Hamilton Noah (1 month ago)
grey j's (1 month ago)
I like being skinny
Filip Olofsson (2 days ago)
I dont
Jerry Jimenez (22 days ago)
Exotic Nugget i’m skinny with muscle definition
grey j's same
Exotic Nugget (29 days ago)
Skinny as in noodle like? Or skinny with some kind of muscle definition?
Kiran J H (1 month ago)
grey j's me tooo
Santos Tecksan (1 month ago)
Just stop talking to mych 😲
obey3x (1 month ago)
How to dress if your chubby
BEEZ (1 month ago)
I am a big meatball and I'm watching this...wtf😂😂😂
Sneakerheads Italia (1 month ago)
Nice AP
Paras GUPTA (1 month ago)
Thanks for giving advises
Malayalam Tube (1 month ago)
Wearing more trousers/underwear may harm your testicle health ....
King Creator (1 month ago)
Um we do look good.Thats why fat asses hate us and always talk about how they don't have to be skinny or in shape at all.
Max Maier (1 month ago)
Fail at 0:37😂 but still love your work man keep it up👏👏
Blasian. Emperor (1 month ago)
I wear shorts under my jeans
Tushar Dwivedi (1 month ago)
Do this. Or just do those old fashioned squats.

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.