HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: EpicFiveTV

SAVAGE HAND TOUCHING ON ESCALATOR PRANK! | FT. CASSADY CAMPBELL

7183 ratings | 309873 views
SAVAGE HAND TOUCHING ON ESCALATOR PRANK! / SAVAGE ESCALATOR TROLLING IN LAS VEGAS / HAND TOUCHING ON ESCALATOR PRANK IN LAS VEGAS! / Touching Strangers Hands On Escalator Prank In Las Vegas / Escalator Prank / Love Escalator Prank / Escalator Social Experiment / Las Vegas Pranks. What happens when you touch a stranger on the escalator? Men & women react to having their hands caressed on an escalator in Las Vegas. ► RUBEN SOLE NEW CHANEL: http://youtube.com/RubenSoleLive ► CASSADY CAMPBELL: http://youtube.com/fitnessseattle ► Social Media ◄ Instagram 1: http://instagram.com/Ruben_Sole Instagram 2: http://instagram.com/EpicFiveTV Twitter: http://twitter.com/EpicFiveTV Facebook: http://fb.me/EpicFiveTV ► Equipment ◄ Prank Camera: https://amzn.to/2NAgPzp Interview Camera: https://amzn.to/2rdlNb3 Lens: https://amzn.to/2rdL84S Microphone 1: https://amzn.to/2JJ54UM Microphone 2: https://amzn.to/2u2cLA4 Monopod: https://amzn.to/2jmozHH
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1153)
Ceejay69 (11 hours ago)
Please do this again brooo
KayLuvSpngBob (16 hours ago)
The Arabs might be a little too offended 🤭
Super Pro (5 days ago)
So savage
مرايم محمد (8 days ago)
بموتت بدقيقة 9:28😂😂😂😭😭😭😭متتت شكله عربي كفووو العنه😂😭
Layput (11 days ago)
09:18 Arab cock right there.
Seven Apples (16 days ago)
ruben was talking more than usuall lmao saying sum crazy shit cassidy cant believe u got killed by him in this video
Seven Apples (16 days ago)
why cassidy dressed up as ceo touching men hands should have been the hay guy
Заебал всяких ебланов звать в этот пранк.нихуя не забавно.
9Ts々Punisher (21 days ago)
#whiteboient
Nevin Keomanyvongthin (23 days ago)
Indian guy try to fight. 😭
raheem mcclashie (25 days ago)
this is super duper violation 😂
eduard1215 (28 days ago)
WTF was that hahaha 09:27
Koji Kaze (1 month ago)
I’ll suck that “BBC” for a line! Lol
Felis Silvestris (1 month ago)
Guys : 'he destroyed my masculinity, I must kill him' Girls : 'omg I think I just got raped'
big boy99 (1 month ago)
That middle eastern guy was triggered lol
Charles lee Ray (1 month ago)
2:25 2:35 2:38 2:51 2:59 3:01 3:06 8:05
-92- (1 month ago)
Love the Black girl with the jean jacket. She was nice and cute
The Truth (1 month ago)
8:22 Rico Nasty cameo
Acig1981 (1 month ago)
9:18 Idiot detected
Acig1981 (1 month ago)
7:15 I want the number of the girl on the left
Scott Dinsdale (1 month ago)
I love the guys that get all mad! Lol you know you’ve done that shit to a woman! Plus take it as a compliment, when you get all crazy makes you look insecure. Lol
Dominic Fortin (1 month ago)
muslim is offended, how surprising .....
Laron Cullum (2 months ago)
YO CASSADY CAMPELL
Mike MakesRight (2 months ago)
That absolutely ruled
William Carretero Jara (2 months ago)
esa donde ere esa video
I need know who's the person that boxing with you ???
Ismael (2 months ago)
9:26 that guy from Kuwait
Savage Games (2 months ago)
What a two crazy guys get together
maui 987 (2 months ago)
Ummmmm fable the lost chapter song s here 😂😂😂😂😂
Jonathan (2 months ago)
Hey big boy.... I didn't flinch! LMAO 🤣🤣🤣
EverlastingPeace (2 months ago)
7:46
Tommy (2 months ago)
The middle eastern guy in yellow, awesome friend to show you America. His buddy on the other hand, doesn't understand why it's the land of the free. Haha.
Emer Ajiataz (2 months ago)
0:59 dude was hella funny 😂😂😂😂
Teric Ingram (2 months ago)
Anyone know the song at 1:25 - throughout the whole video?
Tommy Perez (2 months ago)
7:35 Ricegum???
719Gas from THEslumZ (2 months ago)
2:50 hey its smooth, got da chick evaluating her life
中国祖宗台湾人的 (2 months ago)
3:52 Dj Khalid 😂
Hell yeah
info updater (2 months ago)
prevert
Watchmojo Austria (2 months ago)
9:20 the IS is still under us
CSJiGSaW08 (2 months ago)
Love the soundtrack LOL
Rice Gum (2 months ago)
cool
Senpopai (3 months ago)
Lol that awkward hug at the end. =D Love both of these men. I kinda thought they were about to kiss and got really happy.
derp doge (3 months ago)
The mussies always want to fight. :/
Da Sam (3 months ago)
Of course the Arab guy got heated, their hypermasculinity and fragile masculinity is unreal
Brandon Gottman (3 months ago)
I know I'm forever late, but this had me choking I swear. You guys are hilarious as a duo.
Romans 6:23 (3 months ago)
4:18 amen
Doc (3 months ago)
Damn dude you skinny as fuck now
Aerochalklate (3 months ago)
it’s april 2019, why haven’t I seen this yet
Sandra Dee Lawson. (3 months ago)
Hey you guys. I hate to be a spoil sport but let me remind you that you are on YouTube, you could easily spell lawsuit from these women. It maybe fun and game to you but it won't be one to these women.
LeMoNzOiD Redd (3 months ago)
This is just sexual harassment 😂😂😂😂
Blake Woodliff (3 months ago)
Lol, "ill suck your dick for a little weed"😂
Joseph Svennson (3 months ago)
9:05 I bet when they fuck, he sings "He's Got the While World in His Hands"
Joseph Svennson (3 months ago)
8:21 😂😂😂 What the Amy Winehouse is going on?
Joseph Svennson (3 months ago)
3:04 Law&Order:SVU
Joseph Svennson (3 months ago)
0:30 HOLY FUUUK. HOMEBOY CAN GET IT.
McPato Cuack (3 months ago)
Muy buen video deben seguir con más!!!!
Happy Face (3 months ago)
Smfh that middle eastern guy got so triggered about to shoot missiles out of his ass
n0xxm3rcyxx (3 months ago)
Daymn... people gunna get u for sexual assault
Dima K (3 months ago)
3:04 Cutie was behind him.
Raymond J Blaze (3 months ago)
The females looked creep out!!!!
Alper (3 months ago)
Don't wanna make fun of fat people but I saw a whale of a woman!
ledzeppelin711 (3 months ago)
9:04 It’s tha fat fuckas
Mon Ster (3 months ago)
8:21 id fk that bitch in a jiffy😂😂😂😂💪✊👈
lastbug (3 months ago)
Why
AK SLICK (3 months ago)
Bruh that was the same Gucci mane/T-Pain lookin dude going down , he got fucked with both going up and down Ha HE WAS BIG MAD
AK SLICK (3 months ago)
Wow people are really lost in Vegas , not a single funny kind comeback just a bunch of self absorbed corporate drones
Jason (3 months ago)
Do this without all the dick talk
Cherley Erika joseph (4 months ago)
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Robz vaph (4 months ago)
After watching this, I realise I'm homophobic
Rick Garfield (4 months ago)
Lame... The European versions are more funny
IGot Stylez (4 months ago)
Im fr some black ppl can't take jokes that's why i hate them, they always said ima kill you man😂
JaKBaLL TV (4 months ago)
this was Epic AF homie!
flisko (4 months ago)
that last guy was a suicide bomber
kpixelat polska (4 months ago)
4:25 wasnt that the girl that got slapped the soul outta her in the train?
Fight Fight (4 months ago)
shit skin subhuman gross~~~~~~~~~~
Fight Fight (4 months ago)
shit skin subhuman gross~~~~~~~~~~
Anghs3 anghs3 (4 months ago)
why this cassady campbell trash keeps purposely choose to touch woman? disgusting white trash
Upackglitch somewone (4 months ago)
9:40 a baby fall
Ali Usa (5 months ago)
this crazy campbell motherfucker make me laugh hhhh
Abel Cortez (5 months ago)
Yea that’s gay ass fuck man disappointed
Fr33Dom (5 months ago)
Gross
Tiger Woods (5 months ago)
This shits hilarious 😂
Jatin Atloori (5 months ago)
Indian are funniest guy because i am also indian 😉
ITWASME (5 months ago)
Fat bitches act disgusted. Skinny dudes act tough
Makaveli Killuminati (5 months ago)
4:03 que loira 😍😍
Olympic 1L19 (5 months ago)
Those pajeets at the end are fucking each other up the ass
Lost Boy (5 months ago)
My boi cassidy campbell
Neenab Zamro (5 months ago)
9:26 arabs lol i can tell from their talking. hes swearing to beat the shit out of you
ChasingDragons (5 months ago)
You guys are fearless. Imagine telling the men you want to see their BBC tonight.
GideoN (5 months ago)
With the guys it’s funny. With the girls it comes off as creepy 😂
Josh (5 months ago)
Some of this shit is hard to watch
Horizon (5 months ago)
"that was nice of him" lol
cool man gangster (5 months ago)
9.29 best friend forever
JD Williams (6 months ago)
Great idea!
JD Williams (6 months ago)
Sorry.... Good idea copying a good idea
Diego Di Buono (6 months ago)
why black dudes get so upset lol
Jacob Abraham (6 months ago)
I'll suck that bbc for a little wine
Viktor Hill (6 months ago)
Epic is jacked bruh
STVNT RBE (6 months ago)
I fucken died at 3:17 cuz the kids in the back
John S (6 months ago)
😂

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.