HomeХобби и стильRelated VideosMore From: Teachingmensfashion

5 Areas Men Should ALWAYS Shave | Women DON'T Want to See Hair Here!

16360 ratings | 745745 views
Get 20% OFF Manscaped + free shipping + free gift with discount code TMF20 at → http://bit.ly/2MnhKp7 Check out the WORLD'S BEST T-shirts: https://www.esntls.co/ Pick one up and let me know what you think! Subscribe to our 2nd channel: http://bit.ly/2aOthqV Thank you to Manscaped for sponsoring this video! FOLLOW US ON SOCIAL MEDIA: Website: http://teachingmensfashion.com/ Snapchat: Joseczuniga Instagram: http://bit.ly/2ejnsFf Email: [email protected] Facebook: http://bit.ly/2hiqMS4 Twitter: http://bit.ly/2hirC19 Our Address is: 10380 SW Village Center Dr., 240 Port St. Lucie, FL 34987 Music by: https://soundcloud.com/lakeyinspired & https://soundcloud.com/dyallas
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1256)
Teachingmensfashion (4 months ago)
Get 20% OFF Manscaped + free shipping + free gift with discount code TMF20 at → http://bit.ly/2MnhKp7
Malik Saboor (1 month ago)
T m f what religion u follow sir i want to know ??
Chirag Patel (1 month ago)
Teachingmensfashion hey man. Is there a way I can get it if I live in Montréal Canada?
Stanislaus Ozor (1 month ago)
Nice talk bro
Meapness (1 month ago)
I can't gift cards don't work and I have no money😭
bry ross (1 month ago)
You wanna look much better in those fitted shirts, start training that neck and then you will look masculine, facial hair does nothing when your rocking a womans neck line.
Electric Engineer (1 day ago)
Men shaving his butt hair its a No No Shaving butt is only for women I would consider you gay if you shave your butt crack
Shnitzel (1 day ago)
Your not supposed to shave your eyebrows
cherrocco berry (2 days ago)
If I meet this lame girl I'll have her climbing walls and crawling from corner to corner orgasm. She would do things that makes a girl call her mom and say she's in LOVE. Then call me daddy in front of her daddy . 😂😂💯
cherrocco berry (2 days ago)
Baby wipes dude and why the fuck would I want to shave my balls. Y'all give in to this bitches like that, no wonder I'm banging all these guys bitches. I make them catch fur balls and they don't waste the spit ..lol
eleven0xi (3 days ago)
Kissing a rug lol
Shazim Khan (3 days ago)
Mr show ur dick too
stevenohoes (4 days ago)
Fuck shaving my balls got dreads
Najmuddin Khairkha (7 days ago)
Keep shaving where you see a hair, no mater where
Vesaka’s Channel (8 days ago)
2:33 MY LITTLE GUY you said its small not me bro 😆
MsEusz (8 days ago)
Philips have awesome trymers for like 30$ , this trymer what he said is piece of shit ;/
Logan Fay (8 days ago)
2:31 “my little guy is happy and its looking handsome”😂
NiCk YoUng (9 days ago)
my ¨"little¨ guy
Bearded Butcher (10 days ago)
I shave my nutz with a buck knife !
Avinash (10 days ago)
This guy Is so humble "my little guy"😂😂
Arness Davis (10 days ago)
"My little guy is happy"😆😆👍 okay bro, at least you aren't lying!
Charles Lozada (12 days ago)
Be sure to trim long nose hairs. AND pluck the hair from your ear lobes and inside of the ears.
Joe Philips (14 days ago)
This nigga alwayz wearing that same lil black shirt lol
Every Day Discovery (15 days ago)
I'm so glad I don't have any back hair.
Sugon dese (21 days ago)
No.no...nonono...NO AND NO AGAIN,DON’T SHAVE YOUR ASS CRACK I ONCE DID AND WHEN IT GROWN BACK IT HURTED LIKE A NIDDLE ON A CHIN,and now...and now its an entire jungle with its own ecosystem,animal and running water,you don’t want to be responsible for a whole jungle do you?
Oni Hall (22 days ago)
Wtf do you use to shave your butt crack though?
Mikel Roa (23 days ago)
"Im going to shave myself in order to make women like me" Think about it. Is this the kind of man you want to be?
Margaret Ann Casey (25 days ago)
Your genitals? How damn millennial. It's kinda gay. I grew up in the 80's and men never did shit like that!! Thankfully he didn't mention armpits. People on this site are saying hygiene but come on, ever heard of showering and deodorant?!
Am Rafi (26 days ago)
Your little guy is happy 😹😹😺😸😺😸
Moad KISSAI (27 days ago)
If you don't have a hand-held mirror, use your selfie camera of your phone ;)
Takato Z (28 days ago)
😂😂😂😂😂👍
R Bear (1 month ago)
Are you for real ? When did men become pussies ?
Tony Wells (1 month ago)
You ever hit a piece of loose skin on your sack with a beard trimmer? Aint fun. Gotta hit the sack with the razor for sure
Jiu-Jitsu Disciple (1 month ago)
ricky gervis's response to the gillette ad was priceless.
WonderFriday (1 month ago)
What's the name of the girl in thumbnail?
Carlo Martin Parmisana (1 month ago)
Wait what?? You shave your eyebrows?? Is that making it thicker? Please send me a link
Carlo Martin Parmisana (1 month ago)
I love manscape trimmer coz its waterproof :)
Zoro p (1 month ago)
Normal my ass, you could be a Model if you wanted
Hatred Pkerz (1 month ago)
Isnt leg shaving gay? LMAO
Raymond J Blaze (1 month ago)
I don't shave period
Mister Ping (1 month ago)
He’s Indian and acts black wtf nigga
6lack 5heep (1 month ago)
2:32 his little guy
wayne burgundy (1 month ago)
775 motherfuckers with backhair
Roland Hernandez (1 month ago)
Jose. Your little guy is it handsome. Or very tiny.
Sanjay Sharma (1 month ago)
Mushroom tip 😂😅
Adrian Adrian (1 month ago)
I dont care about what areas women wanna have shaved. This is my body I dont need to do anything any cunt says.
Rushed (1 month ago)
Jose the type of juniga to call himself normal looking to gain subscribers.
sai ganesh (1 month ago)
Cheek
Carlito Lowkii (1 month ago)
I ain’t gotta shave shit, fuck a bitch
Fabian ArreolaSalazar (1 month ago)
More gym vids
Jeffrey Heister (1 month ago)
No tips die gay men?😂
Esa Skykke (1 month ago)
*Ha GAAYYYYY!*
Esa Skykke (1 day ago)
Owned and served xD
Esa Skykke (2 days ago)
Did I hurt your feelings, gay boy?
mandibleman (1 month ago)
Is it just me or is this guy a fucking genius
djevan 41598 (1 month ago)
3:15 how much would this trimmer cost exactly
R M (1 month ago)
Jose is more attractive than David Beckham
experiment bros (1 month ago)
What yoga position will help me to shave my ass(im just 13 and im like a bigfoot
G Kakoti (1 month ago)
I know a dude who wax his ass
how tf do i trim my ass help plz
Will Spring (1 month ago)
Most annoying youtuber ever
I hate neck hair myself Especially my neck hairLINE
Raisen (1 month ago)
I was eating
John Segura Jr (1 month ago)
Um i dont think normal guys shave their legs
Poloz Apex YT (1 month ago)
I need a lawnmower to shave my balls
Tech It (1 month ago)
Scrolling through comments to find the time when ad ends Edit:- it's 3:52
Jhet_writes (1 month ago)
HOW FAR DO YOU SHAVE YOUR BALLS THO???? And like how do you reduce the itching???
Ruman Dhaliwal (1 month ago)
Looks like men have to start giving there ass crack hairs a hair style😂😂😂
CoReManda (1 month ago)
I feel like he tries wayyyyy to hard
Subconsciouslockdown (1 month ago)
Don't forget the monobrow, guys!
Sean Rohan (1 month ago)
Pupil: “Master is it gay for a man to shave his ass?” Master: “my son, any man who cleans his house is surely expecting visitors”
True Blue You (1 month ago)
Men are men— I love hairy men – a man that looks like a 12-year-old boy is not a turn on – what I want is a caveman... a caveman who smells great lol
Ayush Kumar (1 month ago)
My man jose you are rocking that beard
MacePingu (1 month ago)
*scratches at a level 6 and deeper groves at level 7*
Caleb Quinn (1 month ago)
I’m subbing this guy is jokes 😂
PO3 Torres (1 month ago)
Jose is so proud that he can shave his balls when he showers
Ricky O'Brien (1 month ago)
I wonder how akward editing and filming this was 😂
Andreas Broch (1 month ago)
I live In the eu so I can’t get this, what do I do
y.miggs (1 month ago)
The problem is, it is only for the United States
jatin duggal (1 month ago)
Basically this video is just about sponsorship
Mir ali (1 month ago)
Shaving , looking good is nice practice but y to please only girls Girls like this Girls like that.That is y illiterate people talk
The Bird (1 month ago)
Bro i go every week to my barber 🎉🎉
adoboFosho (1 month ago)
Jose the type of Zuniga to shave his ass
Lion Heart (1 month ago)
Omg men are turning into women... as a gay man I couldn't care less about what women think.
Agrim Khare (1 month ago)
So u got a small boy?? 🤣 Well I always knew that keeping neck hair, hairs down there are gross but I never thought about back hair & ass hairs! So thank u
P R O M O T I O N S
Rami Sandouka (1 month ago)
Lose the chain
Ballislife 23 (1 month ago)
He said "My lil guy feels fresh".
Ballislife 23 (1 month ago)
2:33
simeongv (1 month ago)
Barber 2-3 weeks... Geez... Ik go once every 8 weeks. Lol
billowpillow (1 month ago)
shave your ass so its more pleasant for the guy bum fuking you
juga jega (1 month ago)
fuck shaving i keep my forest growing
Jarosław Psikutas (1 month ago)
how da fuck I can shave my ass crack
Yair Celis (1 month ago)
Instructions not clear. Accidentally cut-off one of my nuts.
Bo Dodson (1 month ago)
2:36 Notice he said, "My little guy." Haa!
zeus himself (1 month ago)
2:32 did he just say my little guy on the internet? 🤣
Stunt bros OMG (1 month ago)
Shave my balls hahaha😂
solly wilman (1 month ago)
Guys Shave your Armpits. Hairy armpit cause more smelly sweats..that's why the prime location where we put our body spray & perfume are the armpits. So shave them. Trust me..
Mr. Marian (1 month ago)
As long as you shower daily or every 2 days there is absolutely NO NEED to shave pits.
solly wilman (1 month ago)
+CoLdBlooD Honestly
CoLdBlooD (1 month ago)
Really?
JIGGY Swiggy (1 month ago)
People have hair on their ass crack??!!!??
Daniel Mc (1 month ago)
Shave your ass crack? Wtf!
Timothy Mcgrath (1 month ago)
What happened to women liking masculine men
T Nailz (1 month ago)
I always wear a balaclava when "picking up" women...
raghu b (1 month ago)
Too much you talking, ladies wont love it
T operator (1 month ago)
If you have any balls
T operator (1 month ago)
Did you hear “the little guy” he has a tiny dick 🤭🤭🤣🤣🤣🤣😆😆😆😂😂👃🏿👃🏿👃🏿👃🏿👃🏿
The Roman (1 month ago)
I dont care what women like, I do everything in terms of looks for myself.
Edy Geani` (1 month ago)
DON T SHAVE LEGS. YOU ARE MAN.
The Boys (1 month ago)
If your a guy that shaves your legs and chest your a fuckin pussy. Unless you swim or bodybuild

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.