HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: tobi lou

tobi lou - Buff Baby (Official Video)

218336 ratings | 4381550 views
tobilou.com/shop 연출 tobi lou & Ronald Grandprey 애니메이션 Ronald Grandprey 편집 Glassface RIP Adventure Time #tobilou #buffbaby #troop
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (8352)
Neptunevero Ooo (14 hours ago)
0.75x ❤️
oh ye (17 hours ago)
this song makes me so happyyyyy it's so cute ❤️
BOOTYPOUNDER69 _ (17 hours ago)
This is an insult to Adventure Time
Algas D. (22 hours ago)
OMG YOURE SUCH A LEGEND #NOHOMO
Wyatt Oleff’s Dimples (22 hours ago)
Am I the only one who noticed that the kid’s shirt changed from 24 to 8 and 24 again? Lmao
Wagawaga Keys (1 day ago)
Oh this is real
Paxx Daxx (1 day ago)
You make ed my day Thanx😎
Bvby Styles (1 day ago)
HI GLASSFACE ILY
заботливо (2 days ago)
This made me happy after watching the adventure time finally weeks before 😁
Jus Ken (2 days ago)
Yeah yeaaahhh yeah yeah
Some Irish Weeb (2 days ago)
I’m gonna leave this here for the weirdos who don’t know the original I’m a buff baby that can dance like a man I can shake-a my fanny, I can shake-a my can! I'm a tough tootin' baby, I can punch-a yo buns! Punch-a yo buns, I can punch all yo buns! If you're an evil witch, I will punch you for fun!
Erica King (2 days ago)
I don't know why i expected this to be trash when I clicked this video
Dante Threatt (3 days ago)
Saw u on Colors, heard the beat saw this video, subscribed
Phlynx (3 days ago)
Why tho?
Ronson Siliado (3 days ago)
*Ghetto Adventure Time*
Wreckitchelsea (3 days ago)
Vernon 💕 (the little character that flies over the tower on the unicorn is also a reference to Vernon from SVT 0:50 )
Stevz Create (4 days ago)
I played this on repeat for 2 days. This is my walking song and my favorite song next to remedy to a broken heart. Great music man
Juan Sanchez (4 days ago)
I watched the ending to adventure time and regular show before this and I thought to myself that the era of 2010-2018 died. Thanks for all the memories 😢
Ace Hardy (4 days ago)
👑
ChampagneJ (4 days ago)
This is my life now...this is just my life
*MEMES INSTERTED* (4 days ago)
'THE FUN WILL NEVER END ITS ADVENTURE TIME' All I could remember, gawd that reference brought back some memories ;(
capn kirk tv (4 days ago)
This is pretty good
Evstsxde Dreams (4 days ago)
Extremely Dope Adventure Time Vxbxs 💯💯🔥🔥🙏🏾🙏🏾
Far Fletch (4 days ago)
10 hour version
azilla dadilla (5 days ago)
Frank Ocean Vibe
Koney Grimes (5 days ago)
3.9k dislike this from Rick n Morty fans
r/eee (5 days ago)
this is a banger
Jai Dani (5 days ago)
😍😍
shantédidathing (5 days ago)
adventure time?
Evstsxde Dreams (4 days ago)
shantédidathing On God
Dank memes (6 days ago)
I feel like this when I go to Wal-Mart with my sisters or even school shopping Why do I feel like this ....
the smile of Yoongi (6 days ago)
I'm a fat baby
Treasure 871 (6 days ago)
That’s one **BufF bAby**
hog rider 18 (7 days ago)
... . What the ?
Hey Galaxy (7 days ago)
You like Adventure Time so I like you.
0:13 1:13
nick rincon (7 days ago)
putamdre que bonito esta super el video me hace recordar a hora de aventura 11 de 10 <3
Bella Navarro (7 days ago)
I don’t know how to feel
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
I’m done Lit (8 days ago)
When you stay up on adventure time🤪😪
Darius Watson (8 days ago)
Y’all peep how his jersey when he hoopin was 24 then changed to 8
Internet Tumor (9 days ago)
Well then.
Enderpro 006 (9 days ago)
Me trajo recuerdos de Adventure time
Omg this is the best thing in my life.
Jenny Stevens (9 days ago)
rip adventure time 😭 literally my whole childhood
0074k 32 (11 days ago)
Hora de aventuraaaaaaaaaaaaa
Michael Stewart (11 days ago)
Song fire
zThatFocaccinah (11 days ago)
Adventure time .-.
thefezzXD (12 days ago)
How original.
Pixey Pox (12 days ago)
#troop
Brio zani (12 days ago)
💗💗💗💜💗💗💗
The Singing Gamer (12 days ago)
*I MISS ADVENTURE TIME!!* 💔😭😭
𝘒𝘦𝘭𝘴 (14 days ago)
This song will forever bop
Kaitlynn Brabham (15 days ago)
I love this song brings me back to my childhood 😍🥰
Heath Blasted (15 days ago)
What an awful parody, for shame
ToyaJ (15 days ago)
What the
Huy Hodinh (15 days ago)
Gotta love a dancing baby music video
FE4RRless (9 days ago)
dis my shit . momma said fuck dees hoes get money thats the remadey (*tanks for da like the most likes i got ever*)
Dean Exo (15 days ago)
talk about copyright though
franny broetje (16 days ago)
Adventure time is my life
Suzanne Dychko (16 days ago)
What did I just do.. *why did I click and enjoy is the real question* *no why does this look like adventure time is the second question*
kyah prince (16 days ago)
This !!! Wow !!
EJ Asifor (17 days ago)
Am I the only one that finds this video kinda weird
Almighty Hector (17 days ago)
This is like the ghetto version of adventure time.
MoonHalo (3 days ago)
Nah
Yasx (18 days ago)
Congrats on 100k 💕
mystery nigga biron (18 days ago)
ill never let you on meeeeeeeeeeeeeeeeeeee
XxChaotic MinerxX (18 days ago)
The discription :(
spoiledsandi (18 days ago)
0:07 Is that Cynthia from rugrats? Lol
NARUTO Uzumaki (18 days ago)
This is funny and lit
Yukl27 (19 days ago)
Please drop NUMBERS!!!
Zz (19 days ago)
Soooo fucking hard.
H Doug (19 days ago)
So sad this song is only 2 mins
Wow.
Aliyah H. (19 days ago)
Adventure time 😪😓😭😢
Dale L (20 days ago)
0:06 Just realized the painting of Cynthia
Caleb marion (20 days ago)
1:35 when you get kidnapped
Kamryn Keith (20 days ago)
Aye this shit goes in
CaramelX Gaming (20 days ago)
Why isn’t this on Spotify
Giovanni Simon (14 days ago)
It is
Slushy (21 days ago)
cringe af
Liam culpepper (21 days ago)
Wtf is this
Devious J (21 days ago)
Nice coma/dream theory reference at the end.
Lowqy (21 days ago)
Shits still a daily play
Bob Coffee Filter (22 days ago)
Hmm
Ebony Antoine (22 days ago)
THIS SONG IS ON SPOTIFY 😁😍
Supreme Darth (22 days ago)
Songs 🔥 but hits hard
Tajay Thompson (22 days ago)
This is a good chill song😩
diverse lolicon (22 days ago)
was this really 2018
Cyndakill Apocalypse (23 days ago)
D a m n
brooklyn wiley (23 days ago)
my screen blurry
Tonia Green (23 days ago)
🤣😂
Luigi Moreno (24 days ago)
Seeing this makes me remember everything from adventure time
Summer Brown (24 days ago)
This really made me cry I miss old times😔😢
LLJ Forever (24 days ago)
3.9k people missed the like button
pewdiepie t-gayseries (25 days ago)
fin and jacke
BlackStar Senpai (25 days ago)
chill
IAmDavid (25 days ago)
I'm not a fan of rap at all. This, on the other hand, was pretty damn good.
Clalc Joj (26 days ago)
This joint hard, nice animation too
LouriElleGiveEmHell 9 (26 days ago)
This is stupid
milk (26 days ago)
kobe lou lmaooo
Company with 3 (26 days ago)
1:32 living dangerously
Exzy (26 days ago)
this made my night.

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.